2008-03-02

Söndag..

.... är det idag...
Strax så ska jag duscha sen så ska jag hem te mamma å plugga... Har ingen självdiciplin att sitta hemma å plugga... Men när jag sitter hemma hos mamma så får jag hur mkt som helst gjort... Det är sjukt konstigt det dära... :-p Hehhe.... Vet inte om det har å göra med att där borta så har jag en massa folk runt om mig...?!?!?!

Igår så var det ju melodifestivalen igen.. Å det var ju självklart helt fel låtar som gick vidare... Dom bästa låtarna enligt mig personligen, var ju då Nordman-I lågornas sken och Fronda-Ingen mår så bra som jag (eller vad den hette) Men dom var skit bra iaf.. Men självklart så var det ju Linda Bengtzing å Charlotte Perreli som skickades direkt te finalen, å ingen av dom var nå riktigt bra faktiskt.... :-(

Menmen, livet går ju vidare... hihihii...

Imorrn så börjar min APU, å det är ska bli både kul å inte kul... Får jag bra betyg på den så har man ju chans att få jobb där i sommar å det vore ju skitbra i.o.m. att jag inte får nå pengar från skolan i sommar....

Ikväll så kommer veckans Andra Avenyn ut, så då blir det att kika på datan i 1½ timme innan man går å sussar ikväll... :-) Måste ju se hur det går för Roxanna nu när hennes mamma dog i tisdags... :,-(

Det var nog allt jag hade å säga för tillfället...

Nu blir det duschen för min del iaf...

KAnske skriver lite mer ikväll...

Kram så länge...

Svea-Over and out!


Inga kommentarer: