2008-03-01

första mars...

Inget speciellt med denna dag vill jag lova.. Bara en dag som vilken annan dag... Lika booring som vanligt.. Idag ska jag plocka ihop min tvätt å åka hem te min mamma å tvätta.. Tänkte ju faktiskt passa på nu när dom inte är hemma.. Dom är nämligen i sundsvall å handlar lite granna.. :-) Hoppas att dom har nå roligt med sig när dom kommer hem ikväll..

Ffs, det snöar ute idag igen.. När kommer våren på riktigt då?? Vill inte ha nå mera snö ju.. Det räcker med den som har varit redan.... :-p

Ikväll så blir det melodifestivalen igen... Det är den sista deltävlingen, så då får man hoppas att det är nå bra:a artister med.. Det har ju varit ganska dåliga hittills.. Men jag har ändå hittat min favorit genom de omgångar som har varit... :-) Å det är ju helt klart Frida feat. Headline-Upp å Hoppa..

Näe nu ska jag nog samla ihop min tvätt å åka tror jag... hehe..

Börjar även att bli lite hungrig.. Ska se om mamma har nå gott hemma...

Mors å goodbye...

Svea-Over and out.




Inga kommentarer: