2008-03-01

sov...

.... ända till klockan var 12:30 idag tror jag... Underbart skönt.. Vaknade utan huvvevärk å ryggvärk å solen sken, å livet kändes underbart... :-) Jag kände mig riktigt glad direkt när jag vaknade, fast insåg ganska snabbt att den glädjen skulle med detsamma långsamt dööööö...

Tvärslocknade när jag gick å la mig sisådär vid 1:30-tiden, har inte gjort det på jag vet inte hur, så det var guldvärt.. Annars så brukar jag ligga å snurra, å fundera å tänka å så i flera timmar å somna av ren utmattning.. MEN, jag har dock vaknat 1 gång varje jävla timme... Dåligt drygt vill jag lova..

Så denna natt så önskar jag mig själv en riiiiiiiiiktigt god natt... :-p

Nja, nu ska jag nog kasta in handduken för denna kväll..

Imorrn ska jag hem te mamma å tvätta.. För er som inte vet, jag har ingen tvättmaskin hemma hos mig, för att dom är så jääääävla dyr så lilla jag har inte råd att köpa nån... Så då sköter jag min tvätt hemma hos min kära mor...


Nattinatt folket...

Svea-Over and out!!

Inga kommentarer: