2008-03-03

formatering..

.... av mig själv är väl nåt man skulle ha behövt gjort... Men det funkar ju inte riktigt så...
Skämt å sida.. Min data är ju lite psyko som ni alla kanske redan vet... ?! Om inte annat så fick ni just reda på det.... :-p
Så jag har bestämt mig för att formatera om den.. Det lär ju säkert inte funka, men vem vet... den kanske blir superbra osså...
Men jag är lite orolig att min nätverks-tjofräs å webcam ska sluta funka bara.. Nätverks grejen har jag ju aldrig haft nå problem med förut iaf, men webcamen den fick ju för faan till först idag å det är över 1 månad sen jag köpte den..

Menmen, vem vet, vem vet...

Så, om jag inte uppdaterar i framtiden så vet ni att jag fick fetdamp på min data å begravde den i skogen här utanför eller nåt liknande..
Å då har ni första tjing på å gräva upp den om ni har lust att leta er ut hit...

Nightynight...

Svea-Over and out!

Inga kommentarer: