2008-02-24

Jävla skit...

Dra ballen hårt i gruset... Dåligt det snöar ute då.. Jag som trodde att våren var här för att stanna.. men ack så fel man hade..

Ikväll så var det ju melodifestivalen... Å äntligen så var det en bra låt som gick vidare..
Jag tyckte att Frida Feat. Headline var skitbra. Jag tycker att Patrik Isaksson oxå skulle ha gått vidare, inte BWO.. Menmen, man kan inte alltid få som man villl...

Ikväll så har jag även hunnit med att göra en massa läxa.. Ska te mamma imorrn/idag å fortsätta plugga... Måste ju göra undan så mkt läxa som möjligt i.o.m. att man börjar jobba på måndag... :-p

Näe, nu ska jag nog gå å sova... Eller iaf gå å lägga mig å gosa med småtrollen.. Dom är så goa när man ska sova, å även när man ska kliva upp... :-p


Nattinatt!

Svea-Over and out!

Inga kommentarer: