2008-02-25

Fett gla' då...

Dåligt gald jag blev när jag vaknade då.. Solen sken, å när jag kikade ut genom dörren så såg jag att all snö som kom i natt, jaa, den var puts väck... *Wiiiiiiiee*
Sånna där glada överaskningar vill jag ha mkt oftare...

Idag så har jag lyckats gjort stopp i toan.. Booring... Å inte nog med det... Jag får det inte att släppa.. Så det blir ju hyffsat kul om jag måste ringa hyresvärden imorrn.. Han lär ju både skratta åt mig, samtidigt som han lär vilja döda mig... Det är ju nämligen kattskit som gör stoppet.. Å jag har inte bara en katt, jag har fyra stycken... *Morrrrrrrr* Menmen, jag skulle nog ha behövt provat med kaustiksoda, men jag vet ju inte vart man hittar sånt, å jag antar att det är svindyrt...
-Maria!! Du kan/får inte göra så.. Du är nu vräkt med omedelbar värkan! Du får dessutom betala kostnaderna för slamsug...

-Ja tack, amen!

Så lär det låta om jag ringer te min hyrasvärd....

Så jag tror att jag väntar så länge som möjligt med det...



Näe ni, gott folk..
Nu så ska jag skriva över alla mina läxor på datan, sen lägga över dom på mejlen å sen ska jag gå å sova... Har både skola å jobb imorrn.. Iofs så har jag bara en timmes skola, å fyra timmars jobb, men detta tar dock ändå en hel dag... Nice, nice fågelbajs...

Så, ni fritidsforskare där ute, jag är ändå bättre än er!

Svea-Over and out!!

Inga kommentarer: