2008-02-23

mera skit..

Ännu en tråkig dag som har gått då... Idag så är det lördag, vilket i sin tur betyder att det blir melodifestivalen ikväll igen.. :-) Så får man väl se vad för skit-låt å skit-artist som går vidare ikväll då.. Jag hoppas att det ligger en massa bra artister nästa helg, eftersom hittills så har det f a a n inte varit många bra som har ljudat ut musik ur käften... Så vi får ju se vad som händer å sker.... :-p

På måndag så börjar jag å jobbar. Det ska bli skitkul. Jag längtar verkligen. Å det ska bli jätte-kul att jobba med johanna osså.. :-p

Så nu så måste jag plugga undan en jävla massa skit te skolan så jag inte har så mkt te veckan att göra... Hehe.. Kanske har lite många järn i elden just för tillfället, men inget ont som inte har nå gott med sig, som man brukar säga...

Näe ni, gott folk, nu ska jag göra nåt annat än att bara sitta här å sega på.. Jag ska ställa ifrån mig datan, ta en rök & sega på...
Hehe.. Näe, skämt å sido.. Tror att jag ska ta med mina läxor å åka hem te mor min...

Tack för idag...


Svea-Over and out..


Inga kommentarer: