2010-02-25

hm..

För det första, Carolina Rickebo, Du kan sluta lämna anonyma kommentarer i min blogg, för att jag vet redan att det är du..
Jag skiter väl i jani, vi är inte tillsammans, han gör som han vill, han bestämmer väl det själv får jag hoppas på.. Jag tycker att det är jättebra att han hittat nån att leka med..

Sandra, jag vet inte vad ditt problem är!?
Eftersom att jag tydligen har gjort Carro å Jani något, så kan väl du ta å berätta det för mig? Jag har inte den blekaste aning iaf..
Om det handlar om att Jani å Carro var tillsammans när han å jag började strula runt, så är det inte mitt fel, eftersom han inte berättade att han hade en flickvän, för ens flera veckor efteråt...

Men det är ju bara som så, att jag är en vuxen människa, och jag kan ta att Carro inte vart så glad då... För det skulle inte jag heller....


Jennica Öhman är BÄST!!!!!




SvEa - signar ut - slut!

1 kommentar:

Caroline.G sa...

Ja de är jag gumman som har kommeterat i bloggen din..tycker att de är så ynkligt som dom håller på:( Men stå på dig låt inte sådan ovärdiga människor göra dig illa:) puss