2010-02-22

det är...

.. bra att du har så ynkligt liv, Sandra, att du måste leta fel i mitt liv...
Om du trodde att jag ska bryta ihop å börja grina nu, så trodde du ganska fel, lilla vän!
Jag skiter fullständigt i vem som vet om min lilla "hemlighet", eftersom att den finns att läsa om här på min blogg..
Så jaa, det var ett slag under bältet, men inte tillräckligt lågt för att få mig att ge vika iaf..

Jag har lärt mig en sak i kampen genom livet, å det är att inte ta nån skit från större skitar än mig själv..

Du kan kasta hur mkt skit du vill på mig, sandra lilla, men det biter inte på mig. Jag är för hårdhudad för det..
Jag är en bättre människa än vad du nånsin kommer att kunna bli..
Jag har åtminstone åstakommit något i mitt liv, mer än vad man kan säga om dig, din patetiska lilla ynkrygg..


Så, jaa, jag föddes utan livmoder, jag har opererat min fitta, hur så?
Avundsjuk eller?



SvEa - signar ut - Slut

4 kommentarer:

Caroline sa...

Härligt inlägg. Dom har nog inte hört talas om karma.. en dag så.
Men alltså, ärligt. Skönt att du inte tar åt dig!! Gör inte de, du är starkare & bättre än så.

Anonym sa...

Vad tycker du att J är nere i Harmånger och ränner då ? Att han har hittat en "ny" tjej, och att du kan känna dig jävligt lurad, kanske dags att börja inse att "DU" inte har betytt/betyder nånting för honom, att han bara har varit ute efter och blåsa och utnyttja dig till max. Kanske dags att VAKNA UPP Fröken Gidlund och inse sanningen !!

Sandra sa...

jag kan inte vara avundsjuk på en människa som dig... varför skulle jag det? så mycket är du inte värd att jag skulle bry mig, snarare tycker jag mest synd om dig som blivit så lurad och bedragen av J, din lilla hemlighet eller vad du nu skrev gapade han ut för väldigt länge sedan och det tycker jag är fittigt gjort av någon du varit tillsammans med, om ni nu var tillsammans... vad vet jag? men lycka till i fortsättningen med din opererade fitta, tydligen nått du är väldigt stolt över att du gjort, hoppas att den vart bättre för vad jag fått höra av mr J så ska den inte vara så aptitlig! Men som sagt, vad vet jag? egentligen så har du inte gjort mig nått men hur du varit mot carro och jani gjorde mig ju bara förbannad, men men nu kan jag inte låta bli att tycka illa om dig, du är en sjuk människa enligt mig. men vi kan ju hålla tummarna att jag blir mindre patetisk i framtiden och blir lite som dig! =) hahahahaha.....

jennifer sa...

Och Anonym & Sandra ni ska avra vuxen? HAHAHAH jag är 15 och vet så jeffla mycke bättre vätt än er, man klankar inte ner på folk som inte förtjäna de och ni skulle inte våga ta ett skit i verklighetan, fast oupsi man kanske vist klankar ner på dom människorna som är höägre älsskad än vad man själv är, dom mäniskorna som är älskad av äkta vänner som har de ni inte har som har kärlek och folk som bryr sog på riktigt, sunkigare än er två får man leta efter!låt maria vara ffs...