2008-04-23

VÅR...!!!

Fy faan vad skönt det är med vår... Solen skiner, fåglarna kvittrar, å allt är bara underbart.... :-) Man får så mycke energi.. Jag har haft alla mina sängkläder ute heeela dagen, t.o.m. bäddmadrassen.. Oxå har jag gjort nåt som jag älskar att göra på våren.. Nåt som jag ser framemot heeela året... :-p

Vår elda såklart.....



Näe ni...
Nu ska denna bruden ta en skön, avkopplande dusch...
Å se om jag slutar lukta brandrök... haha.. Sen så blir det te å knoppa i min nybäddade säng....

Just det, jag har bytt gardiner i hela huset osså... Te sommargardiner... Så det blir ljusare.... :-D

Ha det bäst...

Svea-Over and out!!!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!! Nu har jag entligen kommit på hur man svarar på komentarerna..:] Har lixom inte vetet det förrut... Ja jag såg programmet om lilla Engla det var på kanal 2 igår, och jag vet ej om det kommer gå nån repris... Kram