2008-04-22

FYFAAN.....

Vad jag är dålig på att uppdatera min blogg alltså... Antar att det inte händer så hiimla mkt i mitt liv just för tillfället.. Eller jaa, det har det väl kanske.. Hmm... jag vet inte riktigt...

Få se...

Det går relativt bra i skolan.. Hänger väl med iaf... :-p Men det är så förbannat mkt just nu.. Det är ju slutspurten, å jag vill verkligen inte faila i nån utav mina kurser.. Å jag vill heller inte ha något som hänger kvar te hösten.. Jag vill ha en skolfri sommar, så att jag kan ägna mitt "sommarlov" te å jobba å tjäna lite cash... :-D Hahaha... Yeah right...

Jag har som pricken över i:et åkt på öroninflammation... Härligt.. Or not...!! Jag har svin-aktigt ont i mitt jävla kuk-öra... hehe... Jag har inte sovit riktigt på flera dagar.. Plus att jag hör inget på det heller... Så jag har skitsvårt att vakna på morgonen, å det har jag ju i vanliga fall oxå, men desto värre nu... Så man var ju te läkarn igår, billigt som bara den vettu.. Fick en massa medicin å så, men den kan jag inte lösa ut fråns på fredag.. Plus att jag ska tebax te hälsocentralen på fredag å ta nya levaxin-prover, så jag får färska resultat..

Igår (måndag) så gjorde jag nåt som var jättesvårt, å skitjobbigt... Jag ringde te min chef å sa upp mig.. :'-( Verkligen jättetråkigt, då jag verkligen älskade mitt jobb.. Men jag känner att jag har allllldeles för mkt att göra med skolan redan som det är.. Så jag kände att det var bättre att jag ger min plats te nån annan som har 100% att ge.. Men jag är hemskt välkommen tebax så fort det har lugnat ner sig i skolan å så... :-) Så på så sätt så känns det ju skitbra..

Näe ni gott folk...

Nu ska jag gå å snofa, för imorrn så är det redovisning igen...

Nattinatt... :-p



Svea-Over and out!!




Inga kommentarer: