2008-02-18

Shit, vilken dag!!

Har stressat som en jävla gud hela dagen.. Var först å fikade med mamma på märtas, sen ner te carro en sväng på hennes jobb, sen åkte vi å handlade, sen for vi akutsnabbt te granngården å köpte salt.. Det är ju värre än en nyspolad hockeyrink ute ju.. Å på morsans gård ska vi ju inte ens tala om, så salt var ett måste... :-p
Sen så hem te mamma, salta sig ut ur bilen, ut med alla varor, skynda en snabbis på toan innan jag var tvungen att dra vidare te Bollnäs..

Skulle ju nämligen på min arbetsutbildning idag.. For från mamma i Sjövästa 13:10 å skulle vara i Bollnäs 14:00, å jag kan lova, 14:00 så satt jag på min stol å utbildningsrummet.. :-) Duktigt gjort, sego!!

Utbildningen har varit jävligt seg å långdragen. 6 timmar i ett litet rum å på en oskön trästol.. Å inte nog med det, 16 fjortisar plus mig... Å med min dåliga hörsel å deras jävla fnitter vart en intressant dag/kväll.... Men jag tror att jag fick med allt...
Det har varit mkt info idag... Känner mig hjärntvättad... Så nu tänkte jag gå å sova...
Skola imorrn, sen på onsdag så är det en massa inlämning i svenska å därefter så ska jag iväg te Bollnäs igen för att göra min praktikdag på "jobbet", å sen efter den så får jag veta om jag får jobbet eller inte..
Så en uppdaterning kommer under veckan...

Nattinatt...

Svea-Over and out..

1 kommentar:

Caroline sa...

Spännande... håller tummarna för att de kommer gå bra..!! :D
Du & fjortisarna.. haha. ;)