2008-02-16

Melodifestivalen..

Dagen går inte snabbt idag e.. Vaknade först åtta, men vägrade kliva upp då, somnade om å vaknade 10:20, vägrade kliva upp då osså, somnade om å vaknade 12, men låg kvar i sängen te kl var 13:30 tror jag. Det är ju som sagt var svinkallt här.. Så nu funderar jag på att ta mig en varm dusch så kanske man får upp lite värme för blott ett ögonblick iaf.. ;-)

Ska väl inte göra så mkt mera idag vad jag vet... Funderar nästan på att plugga lite mera idag, men jag vet inte riktigt hur det blir med den saken. Har ju hela dagen på mig imorrn oxå.. Hehe.. Se vilken självdiciplin man har vettu.. :-p

Senare ikväll så blir det melodifestivalen, å efter den så blir det "Se upp för dårarna".. Den ska va bra har jag hört, har själv inte hunnit sett den så jag tänkte passa på å göra det ikväll..

Annars så händer det nog inge mera..
Duschen nu...

Svea-Over and out!

Inga kommentarer: