2010-02-16

Haha.. Det osar en aning svartsjuka i min blogg.. Jag är vuxen, jag fattar mina beslut själv, mitt val är mitt val.. J är oxå en vuxen människa som fattar sina egna beslut. Jag står för mina egna konsekvenser.. Å han för sina..

Men det är bra Carolina Rickebo, att du känner dig träffad!
Att du tar åt dig.. För att du är inte en bättre människa än mig iaf, du knullade med han, då han var tesammans med mig.. Så jag ser inte vad skillnaden är?!?

Nästa gång du kommenterar min blogg, Sandra Olsson, så behöver du inte vara anonym, för att ip-adressen säger ändå vem du är..


SvEa-Signar ut-Slut!

6 kommentarer:

sandra sa...

men maria "fucking" gidlund, lägg inte ut andras namn på internet, det gör inte jag och det är faktiskt olagligt att lämna ut namn mot deras vilja! ta din feland fitta och dra åt helvete, du kanske får J men han kommer aldrig stanna kvar, vilken normal funtad människa skulle vilja vara med dig!? Hahahaha.... lodis liv till en jävla lodare, för allvarligt du borde skaffa ett liv... Ps. gör oss alla en tjänst och sätt en kula i huvudet på dig själv! ds.

carro sa...

Kommentaren nedanför min var klockren, hade inte kunnat koponera ihop det bättre själv :D Thats my girl down there ;)

Hanna sa...

FYFAN VA OMOGNA FITTOR NI ÄR HERREGUD ÄR NI TVÅ ELLER ÄR NI? HAHAHAHAHHAHAHAHH PATETISKA ÄR NI "SANDRA" OCH "CARRO" , SÄTT EN KULA I HUVET SJÄLV SMÅ FITTOR, eller ennu bättre häng er, dränk er, gö vafan som hälst, bara in inte komenterar, elr gör nå dumt mot maria hon är en högt älskad persson långt ifrån vad ni är subbor!

Sandra sa...

Oj Men herregud !!! Du kan inte ens stava till ordet PERSON utan du skriver persson, Du behöver allvarligt talat gå i en stödgrupp för dyslektiker...
Ansökan finns i kansliet på komvux, prata med dom i reception dom hjälper dig så gärna...
Maria Gidlund är en skapelse gud misslykades skarpt med, det borde vara förbjudet att kalla henne kvinna hon har ju för fan inte ens en livmoder, det har nog J berättat för allt och alla !!

Jennica sa...

Det är bra Maria ta inte åt dej ett skit i vad dom säger och det är inte olagligt att skriva ut ett namn så där..
Fattar inte hur dom orkar lägga ner tid på sånt här skit, Maria du göra vad fan du vill det är inte deras problem! dom är ju bara svartsjuk på dit liv, för att du är den person du är!

Caroline sa...

Tycker att de är fruktansvärt hur ni pratar om Maria,tycker ni ska passa eran tunga för de hade kunna hända vem som helst!! Kunde vara ditt barn Sandra som föddes utan livmoder!!Jävligt lågt att gå på en människa på dett sätt, de visar bara på hur jävla trångsynta ni är.