2009-11-15

Skottland!?!?

..to go, or not to go, that's the question..

För er som inte vet så har jag fått ett erbjudande om att åka till Skottland och jobba..

A hell of a chance, but shuld I've go?

Men hur gör man?

Som några av er vet, så har jag haft några enormt jobbiga år, såsom, misshandlar, bortgången av min pappa, morfar och farfar, och även ofrivillig barnlöshet.
dessa saker knäckte mitt psyke totalt, och jag har haft det väldigt svårt att ta mig tillbaka..
För 1½ år sedan drabbades jag av en svår depression, och nu står jag äntligen ganska stadigt på jorden, å trivs med mig själv, ska jag då rycka upp alla mina rötter, å dra te skottland??

Yeah yeah yeah, jag vet, det vore a oppertunity of life..

Alltså fatta, det vore inte så himla fel å ha på sitt CV..

Men ändå... Jag är så jävla klyven, jag vill, men samtidigt så har jag min trygghet här, i lilla, lilla Järvsö lixom...


Kommentera gärna, hur skulle du göra?



Detta är Svea - som signar ut - SLUT!!!




1 kommentar:

Caroline sa...

va är de för jobb? :D låter rätt spännande men förstår vad du menar. Är bara du som verkligen kan känna efter hur du vill göra!! oavsett vad du gör så blir ett bra val =)