2009-05-18

tittat på hus. . .

Idag så har jag varit hemma hos Carro å fikat å kikat på deras nyrenoverade hus..

Åh så fiiint det var.. :-)
(jag vill oxå ha ett sånt fint hus)


Jag har även tittat på/träffat lilla Joline..
2 månader har lillbruttan hunnit blivit...
Men ack såå söt man kan vara då... :-)

Lika beutyful som mor sin..
Jag fyllde ju år igår, å jag fick denna jätte fina lilla blomma av Carro..
Placerade den i fönstret, men vet inte om den kan stå där?!?!
Är lixom inte allt för duktig på blommer, däremot så älskar jag att HA blommor.. :-p
Carro, vet du om den ska ha mkt ljus, vatten å så??
Haha, känner mig jävligt skillad...

Näe, nu ska jag hoppa in i en dusch, för jag ska jobba imorrn...
Börjar kl 7...
Ha det bäst, gott folk...
SvEa-OvEr AnD OuT!!

2 kommentarer:

Caroline sa...

hehe fint inlägg du skrivit ;D
Njae du ska nog inte ha den direkt i solljus. För då "bränns" den ihjäl =P hehe..
Kanske ska stå där de är lite ljus.

love sa...

Jag hejar på AIK vilket lag hejar du på?
PS:Vad fin blogg du har