2008-12-24

Julafton!!!!

Nu är det julafton, och här sitter man på röva på kontoret å har inget att göra...
Fett tråkigt vill jag lova...
Familjen är i sundsvall å käkar gott, öppnar julklappar å umgås...
Iofs så kommer dom ju hem ikväll..

Ingen julmat blev det alls idag... tråkigt, tråkigt...!!

Ska jobba imorrn oxå, börjar kl 13:00 då...

Det är bara att härda ut då, för sen så blir det järnvägs för resten av slanten imorrrn... Wiiiiiiiiiieee* Å jag ska vara fullast på heeeela place:et.... :-P

Me, klitoria and the rest of the babes.....

Järnvägs, here we comes.... hahahahahahaaa....

Näe ni, nu ska jag dra iväg å göra den lilla nytta jag kan...



Ha det kung....


God fortsättning....


Byebyebyebyebyebyebye.....

Peace, love and rock 'n' roll!!!






Svea-Over and out!!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman :) Tack för din fina kommentar i min blogg ;) Vad tråkigt att du jobbade på självaste julafton :( Själv var man hem till mor i nedansjö och åt massa gott och fick en hel del skratt :) Själv jobbar jag både nyårsafton och nyårsdagen, men det gör mig faktiskt ingenting eftersom jag ändå inte ska göra något specielt.. Kan väl höra av dig om du har vägrana förbi något... Kram på dig och ha en fortsatt bra jul ;)