2008-04-13

kanske dags..

.... att uppdatera liiiiite granna då... Känns ju som om att det var ett bra tag sen sist.... :-p
hehe...

Jaa, vad är det som har hänt under veckan som gått då?!?!?!
Hmm... Låt mig tänka efter då...

I måndags så var det skola, hade då svenska, gick väl asbra som vanligt.. Men när jag skulle åka från skolan å stressa vidare te jobbet, jaa, då startade ju inte biljäveln... Fixade starthjälp å allt, men fick faan inte igång den iaf, så då fick jag å brorsan snåla skjuts hem av en klasskompis, eftersom att jag redan hade missat bussen te jobbet..
SUCK.... freaking booring..

Så jag har inte kunnat jobba på hela veckan..
Skönt på ett sätt, då jag har hunnit pluggat betydligt mkt mer än beräknat.
Men jobbigt eftersom jag älskar mitt jobb otroligt mkt, å att jag blir ganska rastlös när jag inte får jobba som jag vill...

I onsdags så var jag på lillebrorsans (LINUS) skola, på underhållande uppvisning av olika slag...

Faan vad dom är duktig dom små barnen.. Små, å små vette tusan.. Linus blir faan 11 i år... Hehe..

I helgen så har jag bara tagit det lugnt.. Har pluggat undan lite läxa.. Å mer blir det imorrn som försvinner... Häärligt!!

Just nu så sitter jag å dricker min andra öl här i min ensamhet.. Kikar lite på tv:n oxå...

Näe, nu vet jag inte vad jag ska skriva eller göra längre... Ska zappa liiite, sen blir det nog natta för min del tror jag...

Nattinatt..

Svea-Over and out!!






Inga kommentarer: