2008-04-01

Hårdrockarlördag!!

Jag kan lugnt lova att jag var riiiiiiktigt askalas i lördags.... :-)

Fyfaan vad jag hade kul.... Å det tror jag att alla andra oxå hade...

Jag å johanna var i Bollnäs 2 timmar innan vi skulle åka, så vi gick å käkade lite (nåt som jag råder alla att göra när man ska supa skallen av cheferna/coacherna) sen så gick vi å satte oss på busstationen å drack en cider å en öl.... :-p

Sen så åkte vi, kom te bowlinghallen å bara söp som svin.. kom dit typ 17:45, å 19:20 så var jag asradar... Snyggt jobbat, PG!!!

22:00 så gick vi te krogen, å det var ännu kulare... :-)

02:40 så landade jag i sängen, å jag kan lova, jag bad te gud att få kliva av karusellen...

..................................................................................

Vaknade på söndagen å var hur bakis som helst, jag ville bara avlida alltså....
Hade så jääävla ont i huvvet när jag vaknade vid 8...
Nästa gång somjag vaknade så var klockan typ 15:00... Å jag hade såååååååån träningsvärk i heeeela min kropp.. tog mig te soffan å där halvlåg jag te 5, då jag fick honka skjuts te mamma så jag kunde få i mig nåt i magen.... Mådde kräk hela kvällen alltså....



Sååå jaa, jag hade en riktig HÅRDROCKARKVÄLL!!!

AG, Jimmi å Viktor... Detta gör jag gärna om fler ggr.... :-)

Eller vad säger du då, Johanna?!?!?!?! ;-)


Svea-Over and out!!!!

Inga kommentarer: