2008-03-24

Varför just jag???
Lör 24 apr 2004 01:36
Övrigt, 21 läsare totalt

jag förstår inte hur två olika människor kan förstöra ett och samma liv på så kort tid, å knäcka en ganska strak å viljesam flicka totalt, genom å säga en varsin liten mening!!

den första det var en läkare, hon sa till mig efter flera timmars undersökningar, diskutioner, rådfrågningar med andra doktorer m.m.:Maria, du kan aldrig få EGNA barn... *GRÅTER*

den andra det var killen jag har delat allt med, skratt, gråt, glad, lessen allt å då menar jag allt oxå... Sex, dusch, säng, soffa, katter, liv å hela jävla skiten, han sa till mig:Maria, jag vill aldrig mer se dig... + att han misshandlade mig ett flertal ggr.. *GRÅTER*

Å jag förstår inte vad jag har gjort för fel mot dom, eftersom dessa två människor bara straffar mig utan nån riktig anledning, eller föklaring över huvudtaget!!!

Snälla, älskade lilla vän...allt jag ville var att säga ett par viktiga ord till dig men det fick jag inte heller å varför det vet jag inte...??det är faktiskt något viktigt som jag vill att du ska veta, som jag känner att jag måste få berätta innan detta liv tar slut för gått..

faaaaaan....jag trodde att jag var en jätte stark person, men tydligen så är jag ju inte det eftersom jag inte kan göra nått utan att bryta ihop...jag gråter ju hela dagarna å hela nätterna för faan...

Inga kommentarer: