2008-03-08

liten uppdatering då...

Vill börja med att säga att jag sitter hemma hos mig, vid min egen data..... *wiiiiiiiie*

Vill ge ett stort tack te Carro, men framför allt te Fredde som fixat min kära, älskade dator!! TACKTACK!!!

Jaa, som sagt var, nu är min data fixad, å i framtiden så tänker inte jag försöka mig på att operera på den själv. Hahaaha...

Å jag fick reda på att alla andra som har kollat på datan har sagt att jag inte, å då menar jag INTE ett nätverkskort i min data, men det hade jag ju... Så snacka om lurad....

Så datan funkar, MEN inte min bil...!!

Eller jaa, själva bilen i sig funkar ju, men jag har inge lyse, ingen fläkt å inge vindrutetorkare, så då får jag ju inte köra den heller, för att den blir ju då per automatik olaglig... Konstig värre det dära vettu.... :-p

Näe ni, gott folk där ute....

Nu ska denna lilla SVEA krypa te kojs...
Började ju jobba kl 7:00 i morse...
Så jag känner mig ju bara LIIIIIIITE hjärndöd..
Inte för att jag brukar vara så himla mkt ohjärndöd i vanliga fall...
Men jag har haft en sprängande huvvevärk hela dagen..

Så nu ska det bli skönt att få vila knoppen ett tag...

Nattinatt...

Svea-Over and OuT.....


Inga kommentarer: