2008-03-23

helgen är nu över...

Vilken jävla skithelg alltså... Påsk å allt... Som jag säkert nämnt tidigare så har/hade jag ingen påsk-'feeling' detta år.. Vet inte riktigt vad som har hänt..

Har inte varit riktigt så där hundra procent bra rent psykiskt å fysiskt under en längre period nu.. Men jag har hört att det kallas att 'vara' vuxen... så vad vet jag..?!?!
Känner mig inte så himla vuxen just för tillfället heller.....

Det känns som om jag är helt beroende av min familj, men framför allt mina föräldrar.. Av min mammas råd å tröst, mat, sällskap å allt som hör där till..
Å av min pappa, genom att jag måste låna hans bil 24/7....
Suck... Skulle så hemskt gärna vilja kunna stå på mina egna ben, men just som att allt känns stabilt å börjar bli ljust å bra, jaa, då är det nån/nåt som sparkar undan benen på mig, å jag får börja om från början...

Svea-Over and out!

Inga kommentarer: