2008-02-13

Suck.....

Vilken jävla dag alltså.. Dagen började med att när jag vaknade så hade jag bara fem cigg.. Shit happens tänkte jag, detta får bli den dagen då jag slutar röka.. :-S Kändes inte så jävla lockande vill jag lova, menmen, det funkar.. Jag må säga att jag var väldigt inställd där ett tag på att det är faan att jag tar tjuren vid hornen å lyckas denna gång...

MEN, så gick timmarna, å jag blev mer å mer röksugen... Så det slutade med att jag fick låna nåra cigg av johanna å jag blev så jävla gla' vill jag lova.. Men sånt är livet.. kanske inte så jävla smart å sluta just nu, menar, jag ska på arbetsintervju på torsdag, å är jävligt nervös... Så jag kanske ska vänta te efter torsdag iaf... hehe..

Ska träffa min lilla gogumma C en sväng imorrn.. Ska bli kul.. Alltid lika kul å träffa na.. Hon utstrålar alltid så mkt glädje å är alltid glad, å det smittar ju av sig. Så det gör ju att det är extra roligt att träffa henne... hihihii... Nöjet är heeelt på min sida gumman!!! :-D

Annars så har det inte hänt så jävla mkt idag.. Kom 1½ timme för sent idag på en föreläsning om "Durewallmetoden" i skolan.. Tog fel på datum så jag var helt säker på att jag började 14:00 som vanligt.. Inte lätt att hålla reda på alla olika tider som man får, vissa ändras från en tid å ett datum till en annan, å så är det varje lektion...

Imorrn/idag så är det skola som vanligt.. Dock bara en lektion.. Men hallå, ffs, det är ju svenska, i 2 timmar.... Inge roligt.. Men det är ganska lätt ändå... ;-)

Senare på kvällen så ska jag eventuellt på byn te Johanna å umgås en stund.. Får se när hon kommer hem får sin padre..

Näe ni gott folk... Ska nog gå å kramas med kudden ett tag nu ja.. Bara jag får in mina så trollungar.. Dom har fått för sig att nu så ska man vara ute lääääänge om vi lyckas bli utsläppta ganska sent på kvällen... hehe...

Sov gott, vakna torrt...
Svea-over and out! ;-)

Inga kommentarer: