2008-02-20

Studerande arbetare..

Idag så fick jag en ny titel.. :-D *Wiiiiiee* Jag är nu officiellt en studerande arbetare.. Faan vad nice alltså...
Var ju på min praktiska arbetsutbildning idag, var nervös som en ekorre... Jag fick först sitta å kolla lite på datan, sen så var det ett kort möte, där efter så fick sitta å leka lite mer med datan för att känna på de olika programmen som vi använder när vi jobbar.. Sen så fick jag sitta å medlyssna med en "kollega" för att höra hur man lägger upp det hela...
Sen så var det dags att göra allting själv... Dåligt jävla pinsamt då...
Första samtalet jag tog så stammade jag på tok för mkt.. Men sen gick det bättre å bättre.. Jag sålde t.o.m. på min praktikdag.. Så det var ju lite roligt.. Fick bara ett avslut på hela kvällen, men är nöjd ändå.. :-)
Sen så när det var slut för dagen så fick jag te min coach å prata lite om hur jag tyckte om dagen/kväll o.s.v..
Så nu så ska jag jobba i drygt 2 veckor, sen så ska vi ha en ny utvärdering då...
Så får man väl se vad som händer efter det då...

Bra jobbat, blondie!! *ger mig själv en klapp på huvvet*
(måste ju bara tillägga att jag inte är blond längre ;-p)

Det enda som är lite svårt/jobbigt med detta är att jag inte vet riktigt hur jag ska få råd att finansiera detta nu här i början innan man kommer igång med lön å sånt.. Men det löser sig nog...

Nu blir det en snabbdusch å sen sängen för min del.. Ska ju vara på Rosins Begravningsbyrå kl 09:00 imorrn.. Studiebesök via skolan...

Sov gott då, mina damer å herrar, osså vaknar ni torrt!! Hahaha...

Svea-Over and out.








1 kommentar:

Caroline sa...

Faaaan va bra gumman!!! :D hoppas att de kommer & funka med allt... jeeej.. haha