2008-02-11

Stackars J...

Jaa du... Fick ett samtal vid 5:30-tiden i morse... Det var en gråtande johanna i höga smärtor som ringde... Eller jaa, jag ringde upp henne när jag hade fattat att det ringde å att nåt var fel med tanke på vad klockan var... Hon behövde ta sig te akuten.. Nåt var fel... Hehe.. uppenbarligen i.o.m. att hon måsta te sjukan... Jag hade tyvärr druckit öl innan jag gick å la mig så jag kunde tyvärr inte hjälpa henne... Men skickade henne "vidare" te nästa person.. Det vart hennes syster.. Carro som tyvärr skulle jobba samma morgon, förmiddag, hon ställde ju självklart upp för lillesyrran å hämtade henne å körde henne te akuten... Väl på akuten så skickade dom henne med ambulans å akut vidare te nästa sjukhus.. (F A A N för att bo i bushen vettu :-))... I hudik så fick dom akut operera stackars johanna.. Blindtarmen var trasig eller vad man ska säga.. fett inflammerad iaf.. Uscha.. inge roligt ju...
Tänker på dig, gumman!! Krya på're... Kram

Inga kommentarer: