2008-02-11

Sjukan då...

Jag å Carro var å hälsade på johanna förut... Hon såg inte pigg ut hon e... Iofs så hade hon ju opererats inom mindre än tolv timmar tidigare... Vet av erfarenhet* att man inte är så jävla pigg då... Hon hade ont som f a a n.. Tror jag det... Blindtarmen är inget att leka med.. Allvarliga saker det dära... Men det gick bra iaf.. så det är ju tur... Hon får åka hem i möra.... Så det är skönt.. För henne alltså.. Inge roligt att ligga där.... Krya på dig, girl..

*Jag har gjort ca 15 operationer i mitt liv.. så därför har jag erfarenhet... Sist jag opererades var dec -05....



Carro...
Tack för att du frågade om jag ville följa med, gumman!!
Det var så jävla skönt å komma iväg en sväng.. Bort från pluggandet ett tag...
Pöss På Dig, Gummzan!! See ya...

1 kommentar:

Caroline sa...

Va så lite så.. men inte behöver du tacka e.. :D
Va bara kul & bra me lite sällskap!! Ska lägga upp bild på dig & mig på min blogg ;)