2008-02-05

Mitt allt...

Måste ju passa på att presentera min "familj" eller vad man ska säga.. Må ju få säga att dom är goare än allt goast... Skulle man gö utan dom då?? Inte f a a n skulle jag klara mig iaf...


Här har vi Curris. Det nyaste tillskottet i min lilla familj.... Har älskat denna katt sen han var liten, pytteliten faktiskt.. Å jag kände att jag måsta bara ta hant om han när jag fick reda på att han skulle avlivas om ingen ville ha han... Å han är så grymt vacker då han är kritvit med grön/gula ögon...

Här har vi då Nisse.. Det är bara min "låne" katt... Han trivs som fisken i vattnet här ute på landet med mig å mina trollungar, han sätter lite pli på dom små jävlarna... hehehe... Han kommer väl att flytta hem te sin familj nångång i framtid, när, det är inte bestämt ännu...
Här har vi dom första, men ändå minsta trollen.. 5 månader gamla... Lukaz & Felickz! Dom är bröder, å tänk att det märks faan oxå... *suck*

Dom är lika va?? :-) Men tänk att det är sån stoooor skillnad på dom..

Det var allt för ikväll... Nu ska jag nog ta en varm dusch, å sen dejta kudden.. Nattinatt gott folk!

1 kommentar:

Caroline sa...

va kuuul att du oxå skaffat en blogg. :D den kommer ja läsa hehe. Åh nisse dååå haha.. mys.. Men en till katt?? vadå.. har de varit din förut lr vadå?? Tänker länka din blogg från min blogg bara så att du vet ;D