2008-02-09

jaa du..

Jaa då har snart denna dag oxå gått... Har typ inte hunnit med så mkt idag.. Duschade, gjorde mig klar å åkte te mamma, sen så åkte vi te dollar, å te ica.. På ica så träffade jag Carro.. HEHE.. Trodde att man skulle få se henne jobba å slita lite, men inte då.. :-) Hon stog å sörrade med mig å mor ett tag.. Vi kanske ska ses lite senare ikväll, det skulle vara jättekul å umgås lite mer avslappnat å ledigt... Inte för att det har varit nå fel på våra små dejter... hahaha... *asg*

Johanna vill att jag ska möta upp henne i ljusdal å käka med henne ute på köpinge ikväll... F a a n det skulle vara nice som bara den alltså.. Hmm... sitter här å överväger starkt att haka på henne.. Skulle vara sååååååå gott med pizza eller nåt liknande.. kanske kebab... mmm mumss..

En liten rättelse.. Många tror att jag är en människa som äter mkt skräpmat, å att jag äter mat i stora mängder.. Ni som tror det... Ack så fel ni har... Jag må se ut som jag gör, men jag äter inte därefter.. Har bara fel på min ämnesomsättnig.. Svårare än så är det inte..

FAAN... Jag har världens beslutsångest.. Jag vet inte riktigt hur jag ska gör... Skulle vilja/behövt sluta röka.. Men det är ju så jävla svårt... Eller sluta är väl inte så svårt.. Men jag blir ju så jävla aggressiv, så jag lär väl inte ha några vänner kvar om jag skulle gört.. hehe... Så då blir det lätt att man fortsätter.. SUCK...

Eehh.. Nu ska jag åka å möta johanna.. Vill ha "flosk" mat nu..
Vart så fucking jävla deppig när mina tankar börja snurra... Om alla ni fär ute bara visste lite granna av det jag kämpar å brottas med varje dag så skulle ni ta in på psyke... Men inte jag e, jag inbillar mig själv varje dag att jag är en stark å självständig kvinna... (Yeah right, baby!!))

Morss å godbye...

Inga kommentarer: