2008-02-14

intervjun...

Har varit på min arbetsintervju idag.. F a a n vad jag var nervös när jag satt där å väntade på att dom skulle komma å hämta mig... Men det gick bra... Intervjun var över på ca 10-15 minuter.. Hehe.. Men jag ska tebax på måndag för utbildning, därefter så blir det praktik en dag, sen får jag veta om jag får jobbet eller inte... Men det ska nog oxå gå bra ska du se.. :-)

Sen så har det inte hänt så mkt mera.. Träffade ju malin förut, för det var hon som hjälpte mig att hitta rätt, det var trevligt att träffa na... hehe.. Men j*vlar vilken kula hon har fått alltså, å ändå har hon 3 månader kvar på sin graviditet..

Detta har varit en riktigt lugn kväll... Sköööönt.. Inte för att jag gör så himla mkt förutom att jag pluggar typ jämt, men ändå... ;-)

Nu ska jag gå å sova tror jag.. Skulle vara skönt å sova i någorlunda god tid för en gångs skull...

Ha det bra gott folk...

Svea-Over and out.


Inga kommentarer: