2008-02-27

buss-tåg..

Idag så åkte man buss te jobbet... Det var väldigt skönt att få koppla av lite innan man kom fram.. Kan ju behövas när man sitter i telefonen i 4 timmar å bara pratar å pratar... :p
Fick idag reda på att vi är eventuellt ledig på fredag osså... Dåligt skönt då.. Känner att jag skulle behöva sova lite, å plugga undan en hel del mera, så att man på måndag kan fokusera 100% på praktiken.. Det skulle vara ganska skönt de...

Jag åkte även tåg hem... Det var lite tråkigare dock.. eller.. Självaste tåget gick ju snabbt å enkel.. Men Bussen från jobbet går först 30 minuter efter att jag slutar, sen så får man sitta 30 minuter på stationen å vänta.. Så det är väl lite smått drygt.. Men what the fuck, det kostar 550 kr i månaden, å det är typ vad det kostar å ta bilen fram och åter på 4-5 dagar... Så jag tror nog att det är värt att vänta.. Plus att johanna är ju allt som oftast med så jag har ju sällskap..

Näe ni, gott folk...
Undra sa flundra om gädda är en fisk?? :p

Nu ska jag nog ta mig lite fika, prata en sväng med goa patrik, sen ska jag nog knoppa...

Skola imorrn igen, å då har jag redovisning... morrrr... inge roligt...

Nattinatt...

Svea-Over and out!!

Inga kommentarer: